تاتارستان خواستار گسترش روابط تجاری با ایران شد
نوشته شده توسط : amatrack

'روبرت فتویچ گالیولین' روز یك شنبه در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی اظهار كرد: ایران از ظرفیت خوبی در صنایع پتروشیمی و كشاورزی برخوردار است و در این زمینه می تواند شریك خوبی برای تاتارستان باشد.

وی با اشاره به ظرفیت های خوب تاتارستان در جذب گردشگر افزود: در سال گذشته این جمهوری خودمختار بهترین منطقه گردشگری از طرف روسیه شناخته شد.

گالیولین با بیان اینكه زمینه های خوبی برای سرمایه گذاران ایرانی در این جمهوری فراهم شده است، گفت: رییس جمهوری ما سرمایه فعالان اقتصادی را تضمین می كند.

وی با بیان اینكه در یك ماه آینده نشست دیگری در تبریز برگزار خواهد شد، افزود: در این نشست وزیر گسترش روابط تجاری تاتارستان شركت خواهد كرد.

گالیولین در این دیدار خواستار راه اندازی پرواز مستقیم قازان - تهران شد.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: تبریز و قازان از دو سال قبل خواهر خوانده شده اند كه این نشانه بارزی از وجود تشابهات و تعاملات خوب اقتصادی و فرهنگی است.

احمد علیرضابیگی ادامه داد: با توجه به شناخت بیشتر به دست آمده از ظرفیت های این دو شهر به دنبال تقویت همكاری های اقتصادی خود با این شهر هستیم.

وی اضافه كرد: در این راستا باید تجارت را به تجار و بازرگانان سپرد و مسوولان می توانند مسیر تحقق اهداف اقتصادی را هموارتر كنند.

علیرضابیگی با بیان اینكه در سال های اخیر حجم صادرات طرفین افزایش چشمگیری داشته است، گفت: با در نظر گرفتن ظرفیت های موجود هنوز جای كار برای افزایش این همكاری ها وجود دارد.

7240/587/245





:: برچسب‌ها: جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: